Shop Mobile More Submit  Join Login
YA GOTTA BUHLEEVE by spookydoom YA GOTTA BUHLEEVE by spookydoom
Ah, Parappa the Rapper. I used to love the crap out of this game when it first came out.


...Not much has changed. XD

WHY CAN'T I QUIT YOU?!
Add a Comment:
 
:icontailsfan33:
tailsfan33 Featured By Owner May 3, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Nature,get the hell out of  this game and go back to your  anime
Reply
:iconmistercakerz:
MisterCakerz Featured By Owner Jul 7, 2013
Omfg is that naruto believe thing from the german nauto opening?
This is awesome
Reply
:iconlittlemissaly:
LittleMissAly Featured By Owner Mar 29, 2013  Student General Artist
I love your artwork.

Parappa's so cute :iconkawaiidesuplz:
Reply
:iconparappatherapper22:
Parappatherapper22 Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
thank chu!
Reply
:iconlittlemissaly:
LittleMissAly Featured By Owner Apr 26, 2013  Student General Artist
You're welcome ^^
Reply
:iconparappatherapper22:
Parappatherapper22 Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
^.^ do you rp?
Reply
:iconlittlemissaly:
LittleMissAly Featured By Owner Apr 26, 2013  Student General Artist
Yes why?
Reply
:iconparappatherapper22:
Parappatherapper22 Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Cus I love rp!
Reply
:iconlittlemissaly:
LittleMissAly Featured By Owner Apr 26, 2013  Student General Artist
lol ok

hey wanna hear something cool?

[link]
Reply
:iconparappatherapper22:
Parappatherapper22 Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I jus heard it! I do impressions too! Your really good!
Reply
(1 Reply)
:iconsevroy:
Sevroy Featured By Owner Feb 12, 2013
Very cool, I love your art style. Good work.
Reply
:iconesitaro3670:
Esitaro3670 Featured By Owner Feb 9, 2013  Hobbyist Artist
GOTTA BELIVE
Reply
:iconants0fthesky:
Ants0fTheSky Featured By Owner Dec 16, 2012  Student Traditional Artist
Proud.
Reply
:iconfrigg-fluff:
Frigg-Fluff Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist General Artist
Awesome
Reply
:icontj5050:
TJ5050 Featured By Owner Oct 27, 2012  Student Traditional Artist
i like the sad Parappa
Reply
:iconaskparappa:
AskPaRappa Featured By Owner Oct 25, 2012  Hobbyist General Artist
Love your style! :D
Reply
:iconsingingportrate:
Singingportrate Featured By Owner Oct 24, 2012  Hobbyist Traditional Artist
These doodles are brilliant, I love little Parappa <3
Reply
:icononsta:
Onsta Featured By Owner Jul 5, 2012  Student Digital Artist
Your doodles are amaaaazing * U *

same oh god :iconrlytearplz: never quit Parappa--
Reply
:iconpablo09:
Pablo09 Featured By Owner May 27, 2012
parappaaaaa
wub this
Reply
:icontemporarywizard:
temporaryWizard Featured By Owner Feb 18, 2012  Student
i love youuuuuu. ; ____ ;
Reply
:iconthatrubberducky26:
thatrubberducky26 Featured By Owner Jan 10, 2012
HAHA I LOLED LOUD HAHA
Reply
:iconsilverykitsune:
Silverykitsune Featured By Owner Dec 19, 2011
Wow, I like how you drew him. :)
Reply
:iconmiraga11:
miraga11 Featured By Owner Dec 8, 2011
Nice!
Reply
:iconxxjerra-chanxx:
XxJerra-chanxX Featured By Owner Aug 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
OMG OMG OMG!!! You drew him so perfectly that it's too cute~!
Reply
:iconmegamson1:
megamson1 Featured By Owner Aug 10, 2011  Student Artist
awesome i really lke the 1 on the top right
Reply
:iconsugarriot:
SugarRiot Featured By Owner Jun 19, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
you know why you can't quit? because Naruto over there will come out of your closet one day and scream "Believe IT!" until you start playing again. XD
Reply
:iconjoshdexter45:
Joshdexter45 Featured By Owner Apr 8, 2011  Hobbyist General Artist
parappa is awsome i love your icon btw it looks like manic the hedgehog from sonic mixed with gonard from kappa mikey
Reply
:iconrealm-of-the-shadows:
Realm-Of-The-Shadows Featured By Owner Apr 2, 2011  Hobbyist Interface Designer
ever played Um jammer Lammy?
Reply
:iconspookydoom:
spookydoom Featured By Owner Apr 2, 2011
Not really, but I watched my brother play that before.
Reply
:iconrealm-of-the-shadows:
Realm-Of-The-Shadows Featured By Owner Apr 3, 2011  Hobbyist Interface Designer
my experiences were summed up by this person's pic he did for both games: [link]

actually hit it right on the mark! XDDD


not to knock on Parappa, he's cool and all, but Lammy takes the gold!
Reply
:iconrexouze:
Rexouze Featured By Owner Mar 22, 2011  Student Interface Designer
OMIGARSH I FORGOT PARAPPA EXISTED! IM SURRY PARAPPA!!!!!!
Reply
:icontazi-san:
Tazi-san Featured By Owner Mar 20, 2011  Professional Digital Artist
Pathetic puppy face . . . ;_;

His surprised expression is my fave.

Heheh, he's so cute and 100 times cooler than Hello Kitty.
Reply
:iconblaze-5:
Blaze-5 Featured By Owner Nov 29, 2010  Student Traditional Artist
:iconparappaplz: awesome!! I never got to play Parappa, but back then I was really curious!:iconwowplz:
Reply
:iconhtfforeva:
HTFforeva Featured By Owner Nov 24, 2010
most epic game ever
Reply
:iconoliviathedragon:
OliviaTheDragon Featured By Owner Oct 20, 2010  Hobbyist Traditional Artist
hehheee i loved that game :]
Reply
:iconpudgyplushie:
PudgyPlushie Featured By Owner Sep 18, 2010  Hobbyist Digital Artist
XD OMG I love Parappa the Rapper Its such an old game but its effin AWESOME!!!!!
Reply
:iconryukodragon:
ryukodragon Featured By Owner Aug 17, 2010  Student Filmographer
The Naruto "quotebomb" is so full of win! XD Such a cute sketchy style too! Lovin' it!
Reply
:iconkeokee:
Keokee Featured By Owner Jun 2, 2010
This game was awesome! I love this!
Reply
:iconjigensmobstergirl88:
JigensMobsterGirl88 Featured By Owner Feb 3, 2010
Oh my goodness I never noticed Naruto LOL, Kill joy freak XD
Reply
:iconjigensmobstergirl88:
JigensMobsterGirl88 Featured By Owner Feb 3, 2010
Adorable and amazing work! PaRappa is the best!!
Reply
:iconokami1:
Okami1 Featured By Owner Feb 2, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
:clap: so cool :nod:
Reply
:iconsangowings333:
SangoWings333 Featured By Owner Jan 23, 2010
Aw man, I just started into this game. It is so different and really catchy.
Reply
:iconcountzera:
CountZera Featured By Owner Nov 29, 2009  Hobbyist General Artist
i remember this game!! haha this is awesome!
Reply
:iconpurplepeepbits:
PurplePeepBits Featured By Owner Nov 9, 2009
Sweet! I really gotta get on my Parappa tribute!
Awesome pups. C:
Reply
:iconwiishmaker:
WiishMaker Featured By Owner Oct 18, 2009
M.I.X THE FLOUR INTO THE BOWL.

he looks tight. <33 love it, i especially like the one where he's sitting down. <3
Reply
:iconbunbunchibunbun:
Bunbunchibunbun Featured By Owner Oct 17, 2009  Hobbyist Artist
I love it!
Reply
:iconlammygirl2341:
lammygirl2341 Featured By Owner Sep 30, 2009  Student Digital Artist
Wow, great sketches. :nod: Glad to see there's some fans.
Reply
:iconmisterbloo:
MisterBloo Featured By Owner Aug 21, 2009
Pure American!
Naruto
^^

Lol
I love Parapa and you draw a good interpretation. Nice!
His position... ^^
Lol
GOod Job.
Bravo!
Reply
:iconpicchii:
Picchii Featured By Owner Mar 30, 2009
Aaaww! I love how you draw him! Very flexible for all types of expressioss not to mention cute. ^_^
Reply
:iconkiki-hyuga:
Kiki-Hyuga Featured By Owner Mar 11, 2009  Hobbyist Digital Artist
You should make more PaRappa art, this style you use for him is totally kick ass :thumbsup::D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 21, 2008
Image Size
466 KB
Resolution
680×680
Thumb

Stats

Views
10,526 (1 today)
Favourites
911 (who?)
Comments
181
×